Masing-masing ada masalah sendiri
Masalah dunia masalah peribadi
Luahkan jangan simpan dalam hati
Boleh cerita di kedai kopi

Tuesday, May 25, 2010

Terjaga Di Tengah Pagi

Berdasarkan tajuk yang sebegitu simple, tentu korang dapat agak apakah yang telah terjadi pada diriku. Aku menguatkan diriku untuk bangun dan membuka blog untuk membuat sedikit catatan sekadar berkongsi dengan sekalian rakyat dengan tujuan sekadar peringatan. Aku sendiri tidak pasti mengapakah perkara ini berlaku ke atas diriku ini, tetapi berdasarkan info dari sumber2 yang tidak dipercayai, ini terjadi kerana ketidakmandian aku dan ketidakdotaan aku sebelum tido telah mencetuskan fenomena ini. Sungguh teruja aku dengan kejadian ini. Diharap kalian semua dapat mengambil iktibar daripada kejadian ini. Sepenat mana pun kita, haruslah kita membersihkan badan kita sebelum tido. Sekian aripau melaporkan daripada sudut ruang tamu untuk tv1. ca alep but

No comments: